EMBUN PAGI

EMBUN PAGI

Saturday 13 August 2011

MY PASSION

Kegilaan ku utk meng edit pic...

sebetulnya bukanlah edit cm pro yg guna adobe tuh...just suka tmbh2 ayat n suka tmbh colour bg terang...kebetulan suamiku hobi dgn snap pic...jd bnyaklah yg telah aku spoiledkan pic2nya...ini antara editing aku yang tahap tadika nih...but aku still suuka sgt pic2 nih..mb sbb aku n family yg jd modelnya..hampeh
    


1.Thanks to bebudak kg ayangku pasal sporting ler sangat ntuk jd model photoshoot....tp cian gak aku tgok, ntah bper kali disuh melompat brulah dpt pic yg memuaskan...lgpun ayangku bukanlah pro sesangat.





2.Ini pic yg snap kat pantai  area butterworth.pic nih kononnya tgh frust glerlah...padahal acting jer lebih.lps syok mkn nasi goreng "mak tok"...buat muka muncung lak....





3.Ini pic pun "in break-up mood" gak....alahai model nih terlebih sudaa....






4.Pic nih plak looks like dh mula fall in luv...ha ha...but...honestly memang aku bahagia sangat sbb jodohku spt terlalu memenuhi tasteku (buat masa ni lah).x leh puji bnyak sesangat,nnti lupa diri lak my ayang nih....huhu






5.Lastly pic with my luvly family...kononnya setiap pic menstorykan my life la.ha ha ..tp pelik gak 1st pic tuh cam x der connection pun ngan pic2 kt bwh.memangler..ni kan keje kindergarten student jer pun...tp 1st pic memang value nyer tinggi buatku..ibarat "recalling memories of childhood".saat2 paling indah dlm hidup kan??




Dah sampe ending dah..hmm bait2 ayat dlm pic hanya di copy paste jer dari cik goggle...huhu nih   satu lg kes spoil nih...memang spoiler betuiler aku nih....okler mb stakat ini dulu untuk 1st trial...lain hari or time aku akn cuba update blog dgn entry2 yg lebih menarik...lastly  pesanku..enjoy your life,luv your family,4-ever n ever...

2 comments:

  1. tadika apa..oklah nie.cantik apa pic ne bila di edit.lg2 klu kata2 tu lahir dr hati,copy en google pun bolehlah..hehe..

    ReplyDelete
  2. thanks puan kutu...nnti saya akn copy bnyk2 lg yer...huhu

    ReplyDelete